:: Българска Музикална Организация :: Форуми: Продавам/изработвам висококачествени лампови усилватели и озвучителни тела за тях - :: Българска Музикална Организация :: Форуми

Направо към съдържанието

непрочетени известия >

Здравейте, Guest! Вход | Регистрация

Правила на раздела

Правилата са прости - задължително в заглавието посочвайте дали "купувате", "продавате" или просто "подарявате".
Второто нещо е в описанието на темата да напишете информация за контакт. Това е... какви правила само - никакви, нали?! ;)
Страница 1 от 1
  • Не може да създавате нови теми
  • Не може да отговаряте в тази тема

Продавам/изработвам висококачествени лампови усилватели и озвучителни тела за тях

#1 Потребителят е неактивен   gogoaudio 

  • Свеж потребител
  • Група: BMO
  • Мнения: 9
  • Регистриран: 10 06 2008

Публикувано 10 06 2008, 13:59

Zenith Grand monoblocks
Подробности:
Еднотактен, клас А, без обратна връзка, изх. лампи 6С4С. Звук без компромиси!
Във всеки моноблок има интегриран мрежов CLC-филтър, както и автоматика за закъснително подаване на анодното напрежение.Филтриращите кондензатори по захранване са Hitachi и Nippon Chemi-Сon. Захранването е двуполярно, усилвателят е реализиран по схема на Смит. Изправянето на напрежението е кенотронно (използвани са по два кенотрона във всеки моноблок, съответно и CLC-филтриране). Сигналното окабеляване е реализирано с Insulated pure silver wire AWG-23 (0,6mm) на DH Labs и Round uninsulated pure silver wire AWG-18 (1mm) на Jensen. Регулатора на усилването е реализиран с 24-позиционна галета на RFT и 1% металослойни резистори. Има и превключвател за 4 входа. Изходния трансформатор е навит на немско М-желязо с типоразмер M102a (сечение 12,2 кв.см.), има общо 7 секции и изходи както за 4, така и за 8-омови озвучителни тела. Финиша е сапели. За любителите на цифрите:
Честотeн диапазон: 18-27000Hz
Максимална изходна мощност - 4,2 вата/канал
Цената (на промоция до края на месеца) е 2800лв.
Снимки:
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка


B.E.R.
Еднотактен, клас А, двустъпална схема, без обратна връзка; входна лампа прекрасната и недефицитна EF860, изходна - 6С19П. Кондензатор на прехода - хартиеномаслен КБГ-М2, катоден на входната лампа Rubycon, шунтиран със сребърнослюден. Изх. лампа е с фиксирано преднапрежение, което позволява да се избегнат катодния кондензатор и резистор при нея. Изходния трансформатор е навит на желязо ШЛ с дебелина на ламарината 0,3мм и сечение 7кв.см, има общо 6 секции . Усилвателят има изходи както за 4-омови, така и за 8-омови озвучителни тела. Регулаторът на усилването е реализиран с 12-позиционна галета.Захранващият блок е в отделна кутия. Финиша е сапели. Някои параметри:
Честотна лента - 8-65000Hz
Максимална изходна мощност - 2,4W/канал
Цена 650лв.
Снимки:
Снимка
Снимка


Open Baffle Speaker System “The Crystals”
Еднолентова система. Много рафиниран и естествен звук – като наживо, без кутийно оцветяване на баса. Много точно позициониране на инсрументите. Абсолютно реалистична сцена. Прекрасен микродетайл. При сериозен интерес мога да предоставя брошура с РЕАЛНИ измерени параметри и АЧХ на високоговорителите. Цената на напълно завършени (асемблирани и готови за слушане) бафъли е 1400лв. Предвидена е възможност и за асемблиране от клиента (особено за улесняване на транспортирането) - в този случай цената е 1300лв. Напук на скептиците (понеже нямат кутии, както се вижда от снимката) ИМАТ много бас, и то какъв – дълбок, стегнат и жив!
Снимки:
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка


Open Baffle Speaker System „The Boards”
1,5-лентова система. Изключително мощен бас (разбираемо – големият високоговорител отдолу е 15”-ов). Звук – като на кино, без да му липсва абсолютно нищо!
Естествен фурнир индийска ябълка.
Цена 2000лв (за справка цената на четирите високоговорителя е около 1200лв).
Снимка:
Снимка

Който има желание и е любопитен - да заповяда да слуша, гледа и пипа :)
Билетчета за слушателите не късам, не се плашете :yes:
0887 577 588
02/ 963 1482 (09:00-17:00)
georgiev@asico.net
Жоро
0

#2 Потребителят е неактивен   svet5 

  • ИконаИконаИконаИконаИконаИконаИконаИкона
  • Виж Дневник
  • Виж Галерия
  • Група: Video Group
  • Мнения: 2897
  • Регистриран: 07 05 2006

  Публикувано 10 06 2008, 19:11

Това е невероятно :dobre:
0

#3 Потребителят е неактивен   proximus 

  • Музикален фен
  • ИконаИкона
  • Виж Галерия
  • Група: BMO
  • Мнения: 235
  • Регистриран: 20 05 2005

Публикувано 10 06 2008, 20:16

God damn it man !

това е нещо страхотно, само за хора които наистина разбират и търсят истинския звук на музиката... и могат да си го позволят :unsure:
С такова озвучаване предполагам ще усещам вече разликата между добрата стара mp3ка и lostless форматите. Наистина... това не е нещо с което да събориш къщата по време на купон, а е за да си доставяш удоволствие в края на деня.
Снимка
0

#4 Потребителят е неактивен   gogoaudio 

  • Свеж потребител
  • Група: BMO
  • Мнения: 9
  • Регистриран: 10 06 2008

Публикувано 11 06 2008, 08:47

Виж мнениетоproximus, на 10.06.2008, 22:16, каза:

God damn it man !

това е нещо страхотно, само за хора които наистина разбират и търсят истинския звук на музиката... и могат да си го позволят :unsure:
С такова озвучаване предполагам ще усещам вече разликата между добрата стара mp3ка и lostless форматите. Наистина... това не е нещо с което да събориш къщата по време на купон, а е за да си доставяш удоволствие в края на деня.


Благодаря за добрите думи! В действителност, съсвем спокойно можеш да си спретнеш сериозен купон с тези нещица, без забележки за мощността (субективно, човек има чувството че свири усилвател поне 2 по 50вата... Но наистина е за ценители на музиката, не за купон - би било подигравка да озвучаваш купона с High-End техника:blink:
А разликата между МП3 и друг запис е толкова ушевадна :band:
0

#5 Потребителят е неактивен   eNforcer 

  • <<< TwIsTeD oNe >>>
  • ИконаИконаИконаИконаИконаИконаИконаИкона
  • Виж Дневник
  • Група: BMO
  • Мнения: 1515
  • Регистриран: 08 01 2005

Публикувано 11 06 2008, 09:15

ебаси дзверо... !
Снимка
DestinationBulgaria - всяка неделя от 18:00 само по Party 107
.
0

#6 Потребителят е неактивен   proximus 

  • Музикален фен
  • ИконаИкона
  • Виж Галерия
  • Група: BMO
  • Мнения: 235
  • Регистриран: 20 05 2005

Публикувано 11 06 2008, 17:24

А верно ли е че в следствие нагряването на усилвателния елемент, т.е. лампата, елементите в нея започват да излъчват в синия спектър :blink: ? Поне баща ми така ми е говорил, едно време от няма и къде когато си бил правил радио с лампи :unsure:
Самите лампи произвеждат ли се още някъде или "от тук - от там " си ги набавяш :)
Снимка
0

#7 Потребителят е неактивен   gogoaudio 

  • Свеж потребител
  • Група: BMO
  • Мнения: 9
  • Регистриран: 10 06 2008

Публикувано 12 06 2008, 08:04

Виж мнениетоproximus, на 11.06.2008, 19:24, каза:

А верно ли е че в следствие нагряването на усилвателния елемент, т.е. лампата, елементите в нея започват да излъчват в синия спектър :blink: ? Поне баща ми така ми е говорил, едно време от няма и къде когато си бил правил радио с лампи :unsure:
Самите лампи произвеждат ли се още някъде или "от тук - от там " си ги набавяш :)


Верно е, само че не заради гореизброените от теб причини :)
Причините са други, даже има и спорове относно това, защо аджеба някои лампи светят синьо, а други - не. Аз съм установил, че лампите (пак някои) светят в синьо, когато анодното напрежение е по-високо от номиналното за конкретен модел лампа (въпреки че и това не важи за всички екземпляри от един модел лампи) .Ламповата индустрия бързо се възражда от около 10-ина години насам и лампи се произвеждат всякакви. Това стана, защото аудиофилите след дълги години установиха, че все пак най-добър в звуково отношение си остава грамотно направения еднотактен лампов усилвател...Моите лампи са NOS (New Old Stock), т.е. те са произведени преди доста години (аз предпочитам по-старо производство лампи - 50-те, 60-те години на миналия век, защото тогава не са се жалили драгоценни метали при производството на една лампа и съответно звукът е по-добър, сравнени с лампа ново производство); когато купувам, купувам с цели кашони - по 50-100-200 броя от вид, за да мога после да си подбера двойки лампи с еднакви параметри :vivaldi: . Лампите ги купувам от военни поделения, абсолютно неработили, нови, само че отдавна произведени. Имам си разбира се и лампомер, и сума ти друга измервателна апаратура - то е разбираемо.
0

#8 Потребителят е неактивен   proximus 

  • Музикален фен
  • ИконаИкона
  • Виж Галерия
  • Група: BMO
  • Мнения: 235
  • Регистриран: 20 05 2005

Публикувано 12 06 2008, 20:01

мерси за отговора. Когато видях за първи път усилвателите си помислих че си купил някаква бройка и сега препродаваш. Явно съм грешал :bow: . Kaто ги гледам колко стилно стоят просто не е за вярване че всичко е "правено".
А входния сигнал от къде е най-добре да идва ? Ако е от CD player то така или иначе при преминаването от ЦАП-а през някакво междинно усилване с цел достигане на стандартно ниво на сигнала, не се ли губи вече част от качествата му. Т.е. вече да няма значение дали се усилва от интегрална схема, транзисторни стъпала или лампа :unknw:
Снимка
0

#9 Потребителят е неактивен   n0ne 

  • Фен на феновете
  • ИконаИконаИконаИконаИконаИконаИконаИкона
  • Виж Дневник
  • Група: BMO
  • Мнения: 1127
  • Регистриран: 17 11 2004

Публикувано 12 06 2008, 23:21

Пич, първо се замисли за каква музика говориш. Ако имаш предвид цифрово симулирани звуци, каквито са поп, транс, хаус и т.н. кривенето на звука при цифрово-аналоговото преобразуване няма да ти е толкова голяма болка. Само по себе си тия звуци са криви. Ако имаш предвид за слушане на записи на музикални инструменти (акустични) се замисли за грамофон. Макар, че пък трябва да дириш и плочи, но грамофона е възможно най-негубещия от към преобразуване източник, пресъздаващ звуците максимално близко такива, каквито са възбудили мембраната на микрофона.
Другото, което е - лично мое мнение е, че преди да си вземе каквото и да е озвучение човек трябва да си зададе въпросът какво точно ще слуша с това нещо и от къде ще му подава сигнал. Защото за изброените от мен по-горе стилове няма смисъл от лампов усилвател. Наистина, изключая ламповите радиоприемници, такъв тип усилвател не съм чувлал, но теоретично знам, че това са усилватели с много изчистен звук и сширока честотна лента. А такава не притежава днешната поп музика. Просто няма смисъл да инвестираш в толкова скъпа апаратура, ако слушаш нещо орязано от към честотна лента. Лично аз се кефя на такава Hi-End апара тура, но като знам какво слушам е напълно излишно да имам подобно чудо (в буквалния смисъл на думата чудо).

Мнението е редактирано от Hristaki: 12 06 2008, 23:25


0

#10 Потребителят е неактивен   gogoaudio 

  • Свеж потребител
  • Група: BMO
  • Мнения: 9
  • Регистриран: 10 06 2008

Публикувано 13 06 2008, 08:06

Виж мнениетоproximus, на 12.06.2008, 22:01, каза:

мерси за отговора. Когато видях за първи път усилвателите си помислих че си купил някаква бройка и сега препродаваш. Явно съм грешал :bow: . Kaто ги гледам колко стилно стоят просто не е за вярване че всичко е "правено".
А входния сигнал от къде е най-добре да идва ? Ако е от CD player то така или иначе при преминаването от ЦАП-а през някакво междинно усилване с цел достигане на стандартно ниво на сигнала, не се ли губи вече част от качествата му. Т.е. вече да няма значение дали се усилва от интегрална схема, транзисторни стъпала или лампа :unknw:

E, aз не съм търговец, май само се опитвам да бъда :rolleyes:
Нещата ми изглеждат така добре, защото искам на мен лично да ми харесат, падам си естет и до известна степен перфекционист - както по отношение на визията, така и по отношение на звука.
Входния сигнал в случая идва от ЦД. Разбира се, най-добре е източника да е качествен грамофон, но такъв все още нямам. Всяко нещо по пътя на сигнал ВЛОШАВА сигнала, било то кабел, кондензатор (за интегрални схеми не говоря изобщо - там нещата са трагични). Затова моята концепция е минимум елементи по пътя на сигнала (подробностите в първия ми пост).
0

#11 Потребителят е неактивен   gogoaudio 

  • Свеж потребител
  • Група: BMO
  • Мнения: 9
  • Регистриран: 10 06 2008

Публикувано 13 06 2008, 08:31

Виж мнениетоHristaki, на 13.06.2008, 01:21, каза:

Пич, първо се замисли за каква музика говориш. Ако имаш предвид цифрово симулирани звуци, каквито са поп, транс, хаус и т.н. кривенето на звука при цифрово-аналоговото преобразуване няма да ти е толкова голяма болка. Само по себе си тия звуци са криви. Ако имаш предвид за слушане на записи на музикални инструменти (акустични) се замисли за грамофон. Макар, че пък трябва да дириш и плочи, но грамофона е възможно най-негубещия от към преобразуване източник, пресъздаващ звуците максимално близко такива, каквито са възбудили мембраната на микрофона.
Другото, което е - лично мое мнение е, че преди да си вземе каквото и да е озвучение човек трябва да си зададе въпросът какво точно ще слуша с това нещо и от къде ще му подава сигнал. Защото за изброените от мен по-горе стилове няма смисъл от лампов усилвател. Наистина, изключая ламповите радиоприемници, такъв тип усилвател не съм чувлал, но теоретично знам, че това са усилватели с много изчистен звук и сширока честотна лента. А такава не притежава днешната поп музика. Просто няма смисъл да инвестираш в толкова скъпа апаратура, ако слушаш нещо орязано от към честотна лента. Лично аз се кефя на такава Hi-End апара тура, но като знам какво слушам е напълно излишно да имам подобно чудо (в буквалния смисъл на думата чудо).


Доста хора са идвали при мен да слушат, повечето си носят дискове с музиката, която предпочитат. Удивлението на всички (даже и на мен) е било, че системата се справя със всякакви жанрове - джаза и камерната музика са ясни, но техно, хаус, тежък рок, блуз, та даже и голям симф. оркестър - това са стилове, дето си искат "мускули" от усилвателя и сериозни мощности - но не, системата отиграва всичко безпроблемно. Последният пример - онзи ден един приятел беше дошъл да послуша и да поснима (аз нещо не мога да правя добри снимки, независимо, че апаратът ми е 7,1 мегапикселов - ми то не може всичко :huh: ), бях го оставил сам. След час отидох да видя какво става. Неговото удивление бе от чутия Жан Мишел Жар (по-точно албумът му "АЕРО") - човекът все едно го слушаше за пръв път...Така че и с електронна музика системата се справя доста добре. Ето снимките от него, вече мога да кажа, че наживо така изглеждат нещата (щото от моите снимки това не личи особено):

Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
Снимка
0

#12 Потребителят е неактивен   n0ne 

  • Фен на феновете
  • ИконаИконаИконаИконаИконаИконаИконаИкона
  • Виж Дневник
  • Група: BMO
  • Мнения: 1127
  • Регистриран: 17 11 2004

Публикувано 13 06 2008, 13:10

Не ме разбирай погрешно - не съм искал да кажа лоша дума за апаратурата ти. Мисълта ми е, че това е техника за сложни изпълнения - симфонични оркестри, джаз, рок дори. За музика с максимално близък до акустичния звук. Какво има да му се изисква на един усилвател, че да възпроизвежда някое drum 'n' bass парче!? Иска се мощност! Чистота на възпроизвеждане също, но при положение, че се хваща една тясна ивица от честотния диапазон, едва ли ще има проблем и за средностатистически усилвател да възпроизведе чисто такъв звук. Докато при многочестотно възпроизвеждане става мазало. Колкото до Жан-Мишел Жар там нещата са малко по-различни. Има си електронна и електронна музика, ако мога така да се изразя. :) А Жан-Мишен определено не бих го причислил към актуалните (и повечето харесващи ми) DJs.

0

#13 Потребителят е неактивен   gogoaudio 

  • Свеж потребител
  • Група: BMO
  • Мнения: 9
  • Регистриран: 10 06 2008

Публикувано 13 06 2008, 13:18

Виж мнениетоHristaki, на 13.06.2008, 15:10, каза:

Не ме разбирай погрешно - не съм искал да кажа лоша дума за апаратурата ти. Мисълта ми е, че това е техника за сложни изпълнения - симфонични оркестри, джаз, рок дори. За музика с максимално близък до акустичния звук. Какво има да му се изисква на един усилвател, че да възпроизвежда някое drum 'n' bass парче!? Иска се мощност! Чистота на възпроизвеждане също, но при положение, че се хваща една тясна ивица от честотния диапазон, едва ли ще има проблем и за средностатистически усилвател да възпроизведе чисто такъв звук. Докато при многочестотно възпроизвеждане става мазало. Колкото до Жан-Мишел Жар там нещата са малко по-различни. Има си електронна и електронна музика, ако мога така да се изразя. :) А Жан-Мишен определено не бих го причислил към актуалните (и повечето харесващи ми) DJs.


Напълно те разбирам! Само че за да ме разбереш и ти - ела да чуеш как може да се възпроизведе едно акустично записано drum 'n' bass парче (това ми е една от любимите демонстрации) - звукът се получава, все едно седиш пред барабаниста, като наживо! И косата ти настръхва, и тръпки те побиват! :tupta:
0

#14 Потребителят е неактивен   gogoaudio 

  • Свеж потребител
  • Група: BMO
  • Мнения: 9
  • Регистриран: 10 06 2008

Публикувано 18 11 2009, 17:39

Привети!
Снимки на нови мои изделия. Част от тях са при мен, друга част - при доволните си собственици.
Thrill Ex2
Еднотактен, клас А без обратна връзка. Входна лампа - 6Н8С, изходна - 6С4С с фиксирано преднапрежение. Тристъпална структура с галванична връзка между първото и второто стъпало и кондензаторна между второто и третото. Мрежов EMI-филтър. Кенотронно изправяне на анодното напрежение с EZ81 и електронен дросел (независими за всеки канал). Носещата плоча е от лазерно рязан немагнитен крейцван инокс. Финиша на кутията е умишлено състарен италиански орех. Галетен регулатор на усилването.
Наличен е при мен за прослушване и разглеждане.
Някои измерени параметри:
Честотна лента при 1W/4Ohm - 25Hz-20kHz (-0,5dB)
Максимална изходна мощност - 5,2W/channel
Габаритни размери (ШхДхВ) - 420х330х200мм
Снимки:
Прикачена снимка: G_3641.jpg
Прикачена снимка: G_3642.jpg
Прикачена снимка: G_3643.jpg
Прикачена снимка: G_3646.jpg
Прикачена снимка: G_3647.jpg


Zenith Grand II Stone Edition

Носещата плоча, както и други детайли по корпуса са изработени от технически камък. Лично на мен този вариант ми харесва повече като визия, а на слух - определено да, масивната и инертна в звуково отношение плоча си казва думата. Схемотехнически усилвателят е с леки изменения от предшествениците си от тази линия, касаещи главно драйверното стъпало. Изх. трансформатори са навити от мен на американско желязо със сечение 13кв.см, имат Fhi(-3dB) 110kHz, пар. резонанс на около 90kHz, изводи за 4- и 8-омов товар. Сигналното окабеляване е изпълнено със сребърен монтажен проводник на DH Labs, спойките - със сребърен припой на Stannol. 24-позиционен галетен регулатор се грижи за усилването, има и 4-входов селектор (терминалите са Neutrik).Захранването е двуполярно с кенотрони, използвал съм електронни дросели вместо конвенционални такива. Във всеки моноблок има автоматика за закъснително подаване на анодното напрежение, както и неговото плавно нарастване. Финиша е венге.
Някои измерени параметри:
Максимална изходна мощност: 4,2 вата/канал
Честотна лента :10Hz - 33kHz

Снимки:
Прикачена снимка: z1.jpg
Прикачена снимка: z2.jpg
Прикачена снимка: z3.jpg
Прикачена снимка: z4.jpg
Прикачена снимка: z5.jpg
Прикачена снимка: z6.jpg
Прикачена снимка: z7.jpg

Zenith Combo Dual Mono

Toва е по-компактна версия на Зенита, без компромиси с качеството разбира се. Затова новият модел използва един корпус за двата канала, като общото между тях е единствено захранващият кабел и ключ. Отново носещата плоча и другите детайли са изработени от технически камък - този материал има по-добър коефициент на поглъщане на вибрации дори от чугуна, в същото време е и красив, стилен и негорим (поне до 300 градуса). Сигналното окабеляване е сребърно с AWG23 на DH Labs, спойките са направени със сребърен припой. Регулирането на усилването е реализирано с 24-позиционна галета на RFT, а в този вариант входовете са три. По пътя на сигнала няма абсолютно никакви кондензатори и резистори, всички лампи са с фиксирано преднапрежение. Захранването е двуполярно с по 2 кенотрона на канал. Автоматика за закъснително подаване на анодното напрежение, както и неговото плавно нарастване, EMI-филтър за 220V. Изходните трансформатори тук са изработени от ШЛ-желязо с дебелина на ламелата 0,25мм, подходящо секциониране и изходи за 4 и 8 Ома. Предвид по-големия габарит на желязото успях да получа по-широка честотна лента в инфразвуковия диапазон :2hands::lol: .
Финиша е италиански орех.
Наличен е при мен за прослушване и разглеждане.
Измерени параметри:
Изходна мощност - 4,2 вата/канал
Честотна лента - 5Hz-35kHz

Снимки:
Прикачена снимка: zc01.jpg
Прикачена снимка: zc02.jpg
Прикачена снимка: zc03.jpg
Прикачена снимка: zc04.jpg
Прикачена снимка: zc05.jpg
Прикачена снимка: zc06.jpg


AURORA
Еднотактен, без обратна връзка, тристъпална структура. Входна лампа - 6Э5 в триодно свързване, фиксирано преднапрежение с литиева батерия в решетката. Следва тефлонов преходен кондензатор ФТ-2, който при експериментите се оказа че свири най-неутрално и в същото време дава най-много детайл от няколкото кандидати (хартиено-маслен, сребърно-слюден, полистиролен, полипропиленов). Второто стъпало е реализирано с 6П9 в триодно свързване и галванична връзка с Г811. Самата Г811 работи с положително преднапрежение (решетъчен ток). Изходните трансформатори са моя изработка 5кОм/6Ом с общо 11 секции и в комбинация с Г811 са абсолютно линейни до около 50kHz. Номинална изходната мощност е 10 вата/канал. Максимална - 13 вата. Честотна лента при 1ват: 10-130000Hz. Окабеляването е реализирано със сребърен проводник на DH Labs, спoйките - със сребърен припой на Stannol. Регулатора на усилването е галетен, 24 позиционен на RFT, резисторите са 1% металослойни. Захранването е реализирано с два трансформатора (вторият е вътре в задната част на кутията), независимо кенотронно изправяне с 5Ц3С (черни аноди) за двата канала, конфигурацията е CLCRCRC за всеки канал. Има вградена автоматика за закъснително подаване на анодното напрежение (около минута). Общ филтриращ капацитет по захранване - 2600uF. Отоплителното напрежение на Г811 е изправено с шотки диоди MBR40H60PT/45 на VISHAY, филтриращите кондензатори са с общ капацитет 100000uF/канал. Финиша е сапели, носещата плоча е немагнитен крейцван инокс, тежи около 30кг.

Снимки:
Прикачена снимка: aur1793.jpg
Прикачена снимка: aur1795.jpg
Прикачена снимка: aur1800.jpg
Прикачена снимка: aur1808.jpg
Прикачена снимка: aur1814.jpg
Прикачена снимка: aur1820.jpg
Прикачена снимка: aur1823.jpg

Утре още, че се уморих...

Поздрави,
Жоро

Мнението е редактирано от gogoaudio: 19 11 2009, 09:22

0

Сподели темата чрез:


Страница 1 от 1
  • Не може да създавате нови теми
  • Не може да отговаряте в тази тема

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни потребители